Image Gratitude ✨️ Binnenplaats St. Joost Academie / Ocrum Huis Breda, St. Janstraat 18.

.

Huis Ocrum - Wikipedia

.

Profiel gevolmachtigde

🌿


Van de Voorzitter van de Hoge Raad van de Kinderen | De betrouwbaarheid van akten ✍️

-----------


1. Op mijn geboortebewijs staat:

naam van mijn vader en de "m" van man en dan staat er: naam van mijn moeder en de "v" van vrouw.


2. Dan staat er mijn naam en de "v" van vrouw.


3. Vanaf mijn vroegste jeugd wist ik natuurlijk niet beter dan dat deze moeder mijn moeder was maar dat voelde ik niet zo en weldra dacht ik dat er iets grondig mis was met mij.


4. Deze moeder bleek man en bovendien mijn vader niet.


5. Vervolgens was mijn vader mijn werkelijke moeder en die onvoorwaardelijke liefde heb ik áltijd gevoeld.


6. Als mijn werkelijke moeder ("vader") mij billenkoek gaf, wist ik gelijk, dat de man die volgens het geboortebewijs mijn moeder is, dit van mijn werkelijke moeder eiste om haar rol als vader te "perfectioneren".


7. Na afloop van de straf keken mijn werkelijke moeder en ik elkaar dan zwijgend aan en onze ogen zeiden deze woorden: ik houd van jou!


8. Uit de man en de vrouw die op mijn geboortebewijs staan zijn helemaal geen kinderen geboren.


9. De man die vermeend mijn moeder was, was de oppas van de drie (transgender) kinderen uit het eerste (transgender) huwelijk van mijn werkelijke moeder (vrouw naar man) nadat haar transgender (man naar vrouw) partner was komen te overlijden.


10. De oppas had een niet-transgendered zoontje.


11. Deze zoon en ik werden de vermeende tweeling die vermeend uit mijn werkelijke moeder ("vader") met de oppas ("moeder") ter wereld was gekomen.


12. Het lukte de vermeende tweeling hun gehele leven niet, om zich broer en zus te voelen laat staan tweeling, omdat zij geen broer en zus zíjn.


13. Ik ben voortgekomen uit IVF van mijn werkelijke moeder ("vader") met de transgender (man naar vrouw) "moeder" van de oppas, mijn allerliefste transgender "oma".


14. Transgender families zijn beslist géén uitzondering die de vermeende regel van niet - transgender families bevestigen.


15. Omdat ik zelf niet transgendered ben, weet ik pas nu, na 62 jaar, hoe diep de wortels van de transgender familiebomen reiken en ook weet ik nu dat ik als niet transgender dochter, de énige was die het niet wist.


16. Ook mijn levenspartner, van wie ik na 34 jaar vermeend lesbisch huwelijk ben gescheiden, blijkt transgender man naar vrouw te zijn.


17. Het verklaart waarom mijn ex partner tijdens de door haar aangevraagde scheiding gelijk bevriend was met mijn transgender (man naar vrouw) half zus uit het eerste huwelijk van mijn werkelijke moeder alsook met een aanvankelijk gezamenlijke, transgender (man naar vrouw) huis"vriendin" van ons.


18. Vanwege mijn scheiding kwam ik naast een hoogbejaarde dame te wonen die zei lesbisch te zijn maar die transgender man naar vrouw bleek te zijn.


19. Ik ben haar partner geworden en heb haar tot het uiterste toe verzorgd. Haar hele familie was transgender en omdat ik niet transgender ben en de familie veronderstelde dat ik niet wist dat mijn partner en de hele familie transgender is, heeft de familie mij gelijk na de crematieplechtigheid van wijlen mijn partner laten weten dat ik niet bij de familie zou mogen horen en dat ik maar gauw met mijn eigen leven verder moest gaan.


20. En zo heb ik pas sinds heel kort het diepgewortelde wijdverbreide trans-genderisme ontdekt en na 62 jaar eindelijk mijn emotionele isolement kunnen doorgronden.


21. Onmogelijk om je origine af te lezen uit je geboortebewijs. Alle informatie heb ik pas gedurende de afgelopen vijf maanden op uitzonderlijke manieren ontvangen omdat ik innerlijk bereid was de waarheid onder ogen te zien.


22. Het verwerkingsproces bestaat momenteel ondermeer uit de realisatie wie het allemaal zijn of waren en wisten, behalve ik zelf. Zoals familie, vrienden van de familie en bekenden maar ook notarissen, gemeente ambtenaren, huisartsen, thuiszorg en buren die ook zelf transgender blijken te zijn.


23. Als nabestaande partner heb ik mijn transgender schoonfamilie laten weten dat ik nu van de transgender achtergrond van zowel mijn schoonfamilie als van mijn eigen familie op de hoogte ben.


24. Voor het werk van de Hoge Raad van de Kinderen is het doormaken van de eigen pijn essentieel voor de afwikkeling van de individuele geboorte trust en de dóórontwikkeling van de CQV LLC Werkingsdocumenten.


25. Het transgenderisme is veruit de belangrijkste troefkaart voor de identiteitsfraude die de trustrovende niet - erfgerechtigde commercieel politieke buitenstaander derde partijen in staat stelt om beslag te leggen op werkelijk alles wat de Enige Erfgenaam dierbaar is.


26. Bittere tranen worden er vergoten om de onoverkomelijke verliezen en schade die generatie op generatie worden ontketend met het onvrijwillige transgender kindprogramma dat in de vroegste jeugd aan alle gezinsleden wordt opgelegd.


27. Er zijn géén schuldigen, behalve zij die generaties lang, handelen met voorkennis ten aanzien van hun vervreemdings - en onteigening praktijken van de individuele geboorte trust nalatenschap van alle gezinsleden.


28. Dat waren en zijn de Jezuieten die de gezinsplanning (vermeend religieus) begeleiden en natuurlijk onder hun leiding: de transgender koningshuizen die de geboortegeregistreerde bewoners van het grondgebied voorhouden dat zij geen andere identiteit hebben dan het koekje bij de thee!


29. De "huisje, boompje, beestje" kneuterigheid die ons vaak wordt aangerekend betekent echter geenszins dat wij geen gepassioneerde, dappere en zeer originele mensen zijn!


30. Achter de Nederlandse kneuterigheid gaan aangrijpende transgender familieprojecten schuil vol zelfopoffering, voortreffelijke mimicri incognito, loopbanen van een uitzonderlijke begaafdheid maar ook mislukte geslachts veranderende operaties, levenslange fysieke en mentale verminking, liefdesverdriet, kinderloosheid en angst om te worden ontdekt.


31. De Hoge Raad van de Kinderen adresseert transgenderisme tevens als zeer ernstig probleem bij registraties en akten, die dienen te worden gevrijwaard van valsheid in geschrifte en funeste identiteitsfraude in alle rechtsgebieden.


32. De Enige Erfgenaam moet kunnen erven! en moet derhalve op het bestaan van betrouwbare akten en volmachten kunnen rékenen en moet wanneer hij of zij daar de tijd voor acht aangebroken, zijn en haar origine kunnen ontcijferen.


33. Het aanvankelijke kindprogramma en de vroeg kinderlijke conditioneringen te mogen herzien, is essentie van de individuele vrijheid van eenieder.


34. Mijn partner is nog op 99 jarige leeftijd zo vrij geweest om dóór het transgenderisme van zijn vroeg kinderlijke conditionering heen te stappen toen hij inzag dat het steeds anderen waren dan hijzelf, die deze keuze vóór hem maakten.


Wordt vervolgd


Mirthe Hoefsloot Sleper

Voorzitter Hoge Raad van de Kinderen

.

Briefje van de voorzitter

gepubliceerd op 4-2-2023


Image Gratitude ✨️ Berthe Morisot (1841-1895)

.


Hieros gamos('heilig huwelijk';

Oudgrieks: ἱερὸς γάμος/ hieròs gámos) ofhiërogamie(ἱερογαμία/ hierogamía ofθεογαμία/ theogamía)

.

Jan Sleper volgde van 1932 tot 1935 een opleiding aan de Amsterdamse Grafische School in Amsterdam en bezocht tussen 1936 en 1942 de ateliers van Co Breman in Laren, Gerard Koekkoek in Hilversum en Willem van Konijnenburg in Den Haag. Hij studeerde van 1938 tot 1942 aan de Rijksakademie van beeldende kunsten in Amsterdam. Sleper won in 1938 de G.J. Thieme studieprijs, alsmede de Willink van Collenprijs in 1940 voor schilderkunst. Hij ontving de prestigieuze Prix de Rome voor schilderkunst in 1942 en de Prix de Rome voor grafische kunst in 1948. Gedurende 1949 en 1950 verbleef hij in Italië en Spanje en in 1951 in Frankrijk. In 1953 vestigde hij zich in Breda, waar hij doceerde aan de Academie voor Beeldende Kunsten Sint-Joost in het Ocrum Huis 18, Sint Janstraat te Breda. Tot zijn leerlingen behoorden Cor van Gulik, Piet Hohmann, Anneke Kuyper, Jan Michielsen en Ad WillemenDe kunstenaar was werkzaam als etser, grafisch ontwerper, aquarellist, illustrator, lithograaf, hout-graveur, tekenaar, beeldhouwer en keramist. Hij ontwierp in de jaren 1946 tot 1951 bankbiljetten voor De Nederlandsche Bank, onder andere in 1949 het 'Salomo' biljet van tien en van vijfentwintig gulden. Hij vervaardigde boekbanden en -omslagen, alsmede koper- en houtgravures en litho's voor boekuitgaven van diverse uitgeverijen. Hij was lid van  Sint Lucas, de Sociëteit Teisterbant, de Vereeniging tot Bevordering der Grafische Kunst, de Nederlandse Federatie van Beroepsverenigingen van Kunstenaars en de Brabantse Kunststichting.

.

Image Gratitude ✨️ Berthe Morisot (1841-1895)

Morris E.M. de Cloet Jeanne J.B. Sleper

Parijs ...

Jullie Eeuwig Dankbaar voor mijn leven!

Logo van mijn Atelierschool in jullie geest sinds 1999

.

The Vale of Narni - c. 1760

Richard Wilson
Oil on canvas, 66 x 48 cm
Private collection

.

Web Gallery of Art, searchable fine arts image database (wga.hu)

.